مقالات

معرفی دریل شارژی

معرفی دریل شارژی

معرفی دریل شارژی

دریل برقی از ابزار آلاتی است که با وجود عدم تفاوت ظاهری زیاد میان نمونه اولیه ، تغییرات ساختاری عمده و خوبی را از ابتدا  تا کنون تجربه کرده است. هرچند بسته به نوع کاربری، هنوز هم مدل‌هایی با همان ویژگی‌های قدیمی یافت می‌شوند که کاربران به آنها علاقه دارند.

به طور مثال حذف سیم برق و اضافه کردن باطری به دریل‌های برقی تحولی بود که کار بسیاری از استفاده کنندگان را آسان‌تر کرد . این محصول را برای آن‌ها محبوب و کاربردی‌تر نمود. چرا که با حذف سیم (کابل) برق و عدم نیاز به اتصال دستگاه به برق، کاربر این امکان را پیدا کرد که از دستگاه در مکان‌ها و موقعیت‌های مختلفی استفاده کند که قبلاً امکان استفاده از آن وجود نداشت.

شرکت رونیکس هم که همواره در حال تلاش برای جلب رضایت مشتریان بوده و هست. از این احساس نیاز مشتریان غافل نیست و دریل شارژی رونیکس را هم مانند بسیاری از محصولات خود در مدل‌ها و انواع مختلفی طراحی و تولید می کند و در سبد محصولات خود قرار می دهد. در این مقاله قصد داریم انواع دریل شارژی رونیکس را به شما معرفی کرده و به تفاوت‌ها و شباهت‌های آن‌ها بپردازیم:

ویژگی‌های عمومی انواع دریل شارژی رونیکس

ویژگی‌های عمومی و کلی انواع دریل شارژی رونیکس که به عنوان پیچ گوشتی شارژی هم استفاده شده و نام دریل پیچ گوشتی شارژی را به خود گرفته‌اند عبارتند از:

 

دارای گیربکس دو جهته

دارای موتور ژاپنی و باطری تایوانی

مجهز به چراغ LED برای کار در فضاهای تاریک

دارای سه نظام اتوماتیک تمام فلزی

دارای یک عدد باتری اضافه + شارژر

مجهز به کلید ضد غبار

دارای سری پیچ گوشتی دو سر

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + نوزده =