مقالات

بهترین دریل شارژی خانگی

بهترین دریل های شارژی خانگی 2022 برای دیوار، چوب، آهن و پلاستیک

زمان تقریبی مطالعه این مقاله: 7 دقیقه

 

در مقاله پیش روی بهترین دریل های شارژی، دریل پیچ گوشتی و دریل چکشی با باتری های لیتیومی یونی و گشتاور کافی برای‌ مصارف خانگی را بررسی خواهیم کرد.

   علی رغم این نکته که بهترین دریل های شارژی به قدرت و حداکثر گشتاور مدل های برقی خود نمی‌رسند، این ابزارهای بسیار کاربردی برای انجام مصارف خانگی و برای کارهای روزمره قدرت کافی را مهیا می کنند. انجام کارهایی که همسرتان تمام سال برای انجام شان به شما نق  میزند را امکان پذیر می کند! اگر در استفاده از ابزار حرفه ای نیستید و سنتان کمتر از ۶۰ سال است پس حتماً با اشتیاق این دریل های شارژی را برای مصارف خانگی انتخاب خواهید کرد.

 دیگر ویژگی مثبت این نوع دریل ها آن است که هنگام سوراخ کردن دیوارها هیچ نیازی به برق و کابل ندارند. دریل های شارژی به شکلی کاربردی تر و   همچنین راحت تر از مدل های با قدرت بالای مشابه خود که با برق کار می کنند در انجام کارهای خانگی به شما کمک خواهند کرد. دریل های شارژی مدل های جدید بیش از پیش شارژ نگه میدارند که بی شک بی ربط به پیشرفت باتری های لیتیومی یونی نمی باشد.

  باتری های لیتیومی یونی

  باتری های ال. آی. یونی نه تنها سبک تر از مدل های قدیمی کادمیوم نیکلی -که باعث وارد شدن فشار زیاد بر روی مچ و ساعد خواهد شد- هستند، همچنین شارژ بیشتری را در زمان استفاده نشدن در خود ذخیره خواهند کرد. این نوع از باتری ها حتی زمانی که 50 درصد شارژ شده اند با نهایت قدرت کار می‌کنند.

  قبل از خرید دریل نوع شارژی و برقی آن را مقایسه کنید تا بهترین مورد را برای کار مدنظرتان انتخاب کنید. هنگام استفاده از دریل ها سعی کنید با احتیاط و با استفاده از لباس های ایمنی مناسب کار را انجام دهید. بعد از اینکه تمام سوراخها دریل شدند، احتمالاً نیاز دارید که یکی از بهترین پیچ گوشتی شارژی های موجود در بازار را برای سفت کردن پیچ ها به طور درست و استاندارد استفاده کنید. برای یادگیری بیشتر در مورد انجام حرفه ای کارهای خانگی و ابزارهای مناسب آن به لینک زیر مراجعه کنید.

.بهترین ابزار ها برای مصارف خانگی

  چگونه بهترین دریل شارژی خانگی خود را خریداری کنید؟

  یکی از نکات کلیدی توجه به ولتاژ هست. به کلامی ساده تر،  هرچه ولتاژ باتری بالاتر قدرت و نیروی محرکه و گشتاور بیشتر خواهیم داشت و در این صورت قادر به سوراخ کردن مواد سخت تر مثل فولاد و مخصوصاً بتن و آجر هم خواهیم بود.

  یکی از دیگر نقاط قوت تمام دریل های شارژی این است که این نوع دریل ها دو هدف مختلف را برآورده می کنند: سوراخکاری و استفاده به عنوان پیچ گوشتی. دریل های دوکاره قابلیت متمایز کننده ای دارند و آن وجود قابلیت چکش زنی برای سطوح بسیار سخت و غیرقابل نفوذ می باشد. اگر در یک آپارتمان که دیوارهای گچی دارد زندگی میکنید احتمال اینکه این قدرت اضافه را نیاز داشته باشید بسیار کم است.

  بیشتر دریل هایی که در این مقاله خواهید دید، برای کارهای خانگی مناسب اند اما بدیهی است که هرچقدر پول بدهید همان قدر آش میخورید! هرچقدر مدل انتخابی شما گران تر باشد نوع ساخت آن ها با کیفیت تر و قدرت بیشتری به بازوی شما خواهد داد.

   اگر به دنبال بهترین دریل شارژی های سال ۲۰۲۱ برای انجام مصارف خانگی خود برای تعطیلات پیش رو و فراتر از آن هستید همین جا و در همین مقاله همه چیز را راجع به آن یاد بگیرید.

 

بهترین دریل های شارژی خانگی سال ۲۰۲۱ به ترتیب

 

 

  1 دریل شارژی دیوالت 18v XR براشلس کامپکت

 

 

تصویر دریل دیوالت

-دریل دوکاره با باتری لیتیوم یونی

-بهترین دریل شارژی، یک مدل کامل و بسیار کاربردی که برای پروژه های جدی ساخته شده است.

  مشخصات ابزار

وزن: 1.6 kg

سرعت در حالت بارگذاری نشده : 0-600/00-200 دور در دقیقه

قدرت باتری: ۴ آمپر بر ساعت

گشتاور: ذکر نشده است

  چرا این ابزار را بخرم؟

وزن کم،جمع و جور، دارای قابلیت چکش زنی و نسبتاً کم سر و صدا

پایین ترین قیمت امروز از پیج زیر خریداری کنید

  دلیلی برای این موضوع وجود دارد که ابزارهای صنعتی با برند دیوالت بسیار محبوب هستند. کیفیت شان بسیار بالاست، قابل اعتمادند و طراحی هوشمندانه ای دارند و این مدل کامپکت براشلس از این قاعده مستثنا نیست.

  مشخصاً برای کار در فضاهای تنگ ساخته شده است. این ابزار از یک قابلیت ویژه برخوردار است و آن یک چراغ ال ای دی بسیار پر نور است که به شما نشان می دهد در حال سوراخکاری در چه فضایی هستید. همچنین یک گیره کمربند فولادی و یک بخش مغناطیسی در قسمت دسته برای نگهداری همه چیز در دست کاربر، دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد این مدل می باشند. این ابزار برای مقابله با چالش های پیش رو در زمان کار به خوبی طراحی شده است.

  این دستگاه فقط یک باتری دارد: مدل لیتیوم یونی ۴ آمپر بر ساعت. اما این به ظاهر نکته منفی در مدل های دیوالت، با قابلیت های مثبت دیگر خنثی می شود. این مدل کامپکت براشلس دارای گشتاور ۱۴ می باشد و همچنین قابلیت چکش زنی بسیار قدرتمند این ابزار برای کارهای سخت تر بسیار مناسب است.

  دقت کنید که این ابزار نسبتاً سریعتر از بسیاری از مدل های دیگر است، پس اگر قصد پیچکاری دارید باید دقت بیشتری به خرج بدهید.

  2 بوش مدل  PSR 18 LI-2 ERGONOMIC

 

 

تصویر دریل بوش

بهترین مدل دریل شارژی با کمترین قیمت

  مشخصات ابزار

وزن: 1.25 kg

سرعت حالت بارگذاری نشده:0 – 430 / 1400 دور بر دقیقه

قدرت باتری: 2.5Ah (آمپر بر ساعت)

گشتاور: 32Nm

  چرا این مدل را بخریم؟

-دارای دو دسته

– گشتاور 20 براشلس e-motors

بهترین قیمت امروز

از وب سایت زیر بخرید

  این ابزار به شدت کاربردی و دارای دو دسته است. ۲۰ درصد کوچکتر و ۱۰ درصد سبک تر (یک کیلو و ۱۰۰ گرم ) از مدل های دیگر دریل شارژی می باشد.

  این مدل همچنین از لحاظ آرگونومی برای ایجاد نهایت انتقال قدرت طراحی شده است و همچنین طوری ساخته شده است که کمترین درد را به دست وارد کند.

  مطمئنا وجود دو دسته یکی از بهترین ویژگی های این ابزار است، چون زمانی که روی سطوح سخت تر کار می کنید نیاز به وزن بدن و یک دست اضافه بر روی دریل دارید این ویژگی بسیار حائز اهمیت است. اما در گذشته شما نیاز داشتید که ماشه دریل را با یک دست فعال کنید و با دست دیگر ازپشت دریل به آن فشار بیاورید.

  در این مدل شما به راحتی از دسته جلوی ابزار استفاده خواهید کرد، وزن خود را به جلو انداخته و به راحتی دیوار را تا اتاق پذیرایی همسایه بغلی سوراخ خواهید کرد!

  به علاوه اگر سنسور درونی دریل قفل شدگی ناگهانی را شناسایی کند مثلاً زمانی که به یک ستون آهنی فولادی ضربه بزنید، این سنسور موتور دریل را را به صورت اتومات خاموش کرده و از لگد زدن آن و عواقب ناخوشایند احتمالی جلوگیری می کند.

  گشتاور ۲۰

  PSR 18  برای کارهای سخت تر و سنگین تر مناسب است. این دریل برای پیچ کاری هم مناسب، و دارای گشتاور ۲۰ می‌باشد و هر نوع سطحی را سوراخ می کند. خواه آجر، آهن، چوب و هر چیز دیگر. حتی جمجمه انسان اگر در دستان یک قاتل زنجیره ای قرار بگیرد!

  این دریل همچنین اولین دریل خانگی می باشد که دارای آخرین مدل ای موتورز هست که کوچکتر یا سبک تر از مدل های مشابه نیست؛ اما قدرتمندتر از همه این مدل هاست.

  مدل بوش دارای باتری ۱۸ ولتی لیتیوم یونی می باشد، 2.2 آمپر بر ساعت انرژی تولید می کند و می تواند در ۴۰ دقیقه تا ۸۰ درصد شارژ شود. تنها یک باتری در جعبه ابزار وجود دارد اما با هر بار شارژ کردن به اندازه کافی کار خواهد کرد. حداقل ۱۰ کابینت و چندین قفسه را سوراخ خواهد کرد.

  به دلیل اینکه باتری این مدل بخشی از سیستم باتری مشترک بوش می باشد، می توان آن را برای ۱۵ نوع ابزار خانگی و باغبانی  دیگر هم استفاده کرد.

  3 ورکس WORX WX372

 

 

تصویر دریل ورکس

  مشخصات ابزار

وزن: 7.92kg (box)

سرعت:  0-550 / 0-1800rpm

باتری: 1.3Ah

گشتاور: 50Nm

  چرا این ابزار را بخرم؟

-باتری لیتیوم یونی ۲۰ ولت

– قدرت گشتاور ۵۰

-با سری کی لس (keyless chuck)

پایین ترین قیمت بروز این ابزار

از وب سایت زیر بخرید

  این دریل چکشی سبک و کم حجم قدرتمندترین ابزار شارژی ورکس نیست اما فوق العاده زیباست. با دسته‌های لاستیکی زیبای خود و طراحی و رنگ مشکی و نارنجی خیره کننده خود دلربایی می کند، البته ما به راحتی گول رنگ و طراحی خلاقانه را نمی خوریم!

  باتری لیتیوم-یونی 20 ولتی قوی این دستگاه به راحتی ضامن ایجاد ۵۰ واحد گشتاور می باشد که کاملاً مناسب برای بیشتر کارهای دریل کاری خواهد بود. سر کی لس ۱۳ میلیمتری و قفل شفت، این مدل را برای تعویض مته در زمان بسیار سریع مناسب ‌می کند. آخرین تکنولوژی باتری احتمال دشارژ شدن دستگاه را به صفر می رساند و نهایت کاربردی بودن را به ارمغان می آورد.

  ۳ سال ضمانت برای تمام محصولات ورکس وجود دارد و  به شکل شگفت‌انگیزی هنوز قادر به قرار گرفتن در  کف بودجه خرید در امریکا و اروپا قرار گرفته است. پک دستگاه شامل یک باتری اضافه و بیش از ۱۵۰ قطعه متعلقات می‌باشد.

  4 ریوبی مدل RYOBI 18V RID1801M ONE+

 

 

تصویر دریل ریوبی

بهترین دریل شارژی برای سوراخکاری قدرتی

  مشخصات ابزار

وزن:  1.6kg

سرعت: 0-3,200 rpm

باتری: 4.0Ah

گشتاور: 220Nm

  چرا این ابزار را بخریم؟

-عملکرد بالا

-طول عمر باتری خوب

چرا این ابزار نخریم ؟

هر کسی نیاز به دریل برای سوراخکاری قدرتی ندارد.

پایین ترین قیمت به روز

از وب سایت زیر بخرید

  افرادی هستند که ادعا می‌کنند دریل های سوراخکاری قدرتی برای انجام کارهای روزمره و خانگی زیادی قوی هستند. اما ما اعتقادی به این ادعا نداریم کافیست یکبار مدل ۱۸ ولتی ریوبی رو امتحان کنید حتماً با حجم زیادی از کنترل ابزار با گشتاور زیاد و بدون لرزش آن شگفت زده خواهید شد. در ضمن گزینه های زیادی برای تغییر گشتاور ندارد، برخلاف مدل های رقیب که گاهاً گیج کننده می باشد.

  ریوبی  ۱۸ ولتی ذاتا برای سوراخکاری طراحی نشده است، در عوض در انجام پیچکاری در سطوح سخت فوق العاده کاربردی است. چه در چوب و چه در آهن. همچنین برای بازکردن پیچ های سخت بسیار مناسب می باشد.

  درست است که این قابلیت جدیدی نیست اما هنوز هم وجود یک باتری مشترک برای تمامی ابزارهای خانگی نکته جذابی درمورد این نوع ابزارها می باشد. به هر روی اگر قبلاً ازین برند خریداری نکرده اید قبل از خرید اولین محصول اطمینان حاصل کنید که باتری در بسته شما موجود باشد.

  منبع: www.t3.com

  مترجم و ویرایشگر: کارشناس ابزار برقی و شارژی نوین تک تولز امین داودآبادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 1 =